junioren

Direktlänk till inlägg 8 juli 2012

Till min bästaste kusse Marie<33 Detta inlägg är bara till dig!!

Av Ronja Nilsen - 8 juli 2012 21:57

Du är bäst!! Du gör mig alltid glad och jag kan aldrig bli sur på dig! Du får mig att skratta jämt när vi pratar i telefon särskilt när du säger godnatt hela tiden och jag säger nej<3 varför är du så bäst?? Du har inspirerat mig till at fota allt! Du är söt och snäll vad mer kan man önska av en kusin??!! Hennes blogg: http://fotofijah.blogg.se
Lite bilder vi tagit tillsammans och som du inspirerat mig att ta! Du och jag FÖR ALLTID!!! Marie + Ronja = KUSSE 4 EVER<33

 
 
marie

marie

9 juli 2012 13:14

Åh söta jojja fattar du att jag nästan börjar gråta nu?<3

http://fotofiijah.blogg.se

Ronja Nilsen

28 augusti 2012 16:32

haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Nilsen - 10 oktober 2012 16:15

http://followmylifeasronja.bloggplatsen.se     Va inte lessna! jag kommer fortsätta hissa och dissa där med :) ...

Av Ronja Nilsen - 10 oktober 2012 07:57

Jag fått glasögon för ett tag sen.. Japp.. Två par :)! Jag kan lägga in bilder på glasögonen i slutet.. Hade feber igår oxå.. :( Inte roligt inte trevligt!! Men jag är på väg till skolan just nu.. Mår bättre idag då jag åkte hem igår runt klockan 11....

Av Ronja Nilsen - 9 oktober 2012 18:53

Hemma när jag är själv så är det som en skugga som går öveer golven den gör ingenting den hörs inte den bara syns, och det är läskigt! Men Ja...     Dags för att hissa och dissa saker :) Första Hissen! :   RUBIKS KUB!! MOTIVERIG: Det är...

Av Ronja Nilsen - 20 september 2012 16:32

Att en flicka som jag, kan älska en pojke som du. Underbar som du.Men jag får inte älska dig, vi är för olika, för ovanliga.Men jag vill ha ditt léende runt mig, dygnet runt<3...

Av Ronja Nilsen - 13 augusti 2012 14:00

azzå jag vet att jag  inte har updaterat på typ skiiiiiiiiiiiiiiiiit länge men jag har haft lite annat att tänka på t.e.x min nya kanin Bamse som är ca 6 veckor och 20 cm bara så jag  har ju lite det jag gör<3 men i övrigt har det inte hänt så mkt...

Presentation


Hej! Kul att du tittar in! Det här är min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken hårspray gillar du mest?
 Proffs
 Naturelle strong and hold
 Naturelle silky and hold
 Naturelle volume and hold
 Wella hairspray

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards